قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی دیجی هارپاگ به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت دیجی هارپاگ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دیجی هارپاگ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی سفارش دهنده یا کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای دیجی هارپاگ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون مدنی ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای دیجی هارپاگ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف سفارش دهنده یا کاربر :
سفارش دهنده یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجی هارپاگ اقدام کند.
از آنجا که دیجی هارپاگ یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، دیجی هارپاگ حق دار دارد آن سفارش را رد نماید
تعریف فروشنده:
فروشنده ، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول او در وبسایت دیجی هارپاگ عرضه گردیده و به فروش می رسد . محصولات ارایه شده در وبسایت، توسط دیجی هارپاگ از فروشنده ها و شرکتهای معتبر خریداری و عرضه میشود. این محصولات فاقد گارانتی می باشند و ازاین بابت دیجی هارپاگ هیچ مسئولیتی ندارد .
سفارش دهنده محصولات سایت دیجی هارپاگ می تواند راسا برای گارانتی نمودن محصولات خریداری شده به شرکت ها و موسسات معتبر که این گونه خدمات را ارائه می نمایند مراجعه نماید.
تعریف ارسال کننده : شرکت تیپاکس و یا شرکت های باربری برون شهری یا انبار ترمینال مسافربری
شرایط کالاها:
بر اساس قانون تجارت دیجی هارپاگ بعنوان دلال ، محصولات را از به نام سفارش دهنده از تولید کننده اصلی خریداری کرده و محصول سفارش دهنده را برای وی ارسال می کند بنا بر این مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده تولید کننده اصلی کالا است و دیجی هارپاگ هیچ مسئولیتی ندارد
-کلیه عکس های محصولات در سایت دیجی هارپاگ ویرایش شده است و مشتری انتظار مشابهت صدرصدی بین کالا و تصویر را ندارد . کالا بر اساس ویژگی و توصیف نوشته شده در سایت ارسال می گردد
– سفارشی که تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شود، حداکثر در مدت 24 ساعت تایید یا رد می گردد زمان عودت وجه واریزی بیشتر از 24 ساعت نخواهد بود دیجی هارپاگ حق دار هر سفارش را بطور جداگانه بررسی و رد یا تایید نماید و ارائه هیچ دلیل یا توضیحی نیاز نیست واریز وجه هیچ حقی برای سفارش دهنده ایجاد نخواهد کرد
رعایت حریم شخصی:
دیجی هارپاگ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. دیجی هارپاگ متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دیجی هارپاگ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
وب سایت دیجی هارپاگ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.digi-harpag.ir ندارد و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرس ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. دیجی هارپاگ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان سفارشگذاری میدهد.
دیجی هارپاگ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دیجی هارپاگ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجی هارپاگ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی 24 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دیجی هارپاگ، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دیجی هارپاگ محفوظ است. دیجی هارپاگ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت دیجی هارپاگ میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- مراحل ثبت سفارش و خرید:
-بررسی دقیق و انتخاب کالای مورد نظر و تکمیل فرم خرید
-مشتری موظف است تمامی مراحل ثبت اطلاعات و تکمیل فرم های ثبت سفارش را صادقانه و دقیق انجام دهد
-واریز مبلغ سفارش از طریق روش های ذکرشده در سایت
-در صورت واریز کارت به کارت اعلام واریزی از طریق پیام کوتاه به شماره 09180160171
-بسته بندی ( درصورت نیاز) و ارسال سفارش توسط دیجی هارپاگ به آدرس مشتری
۲- زمان تایید سفارش
زمان تایید سفارشات حداکثر 24 ساعت به طول خواهد انجامید.
3- دقت در ثبت سفارش
مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.
روشها، هزینه و مدت زمان ارسال :
پس از ثبت سفارش و تایید آن فروشگاه دیجی هارپاگ سفارشات را حداکثر در مدت 48 ساعت به ارسال کننده تحویل داده و ارسال کننده ( تیپاکس یا باربری یا اتوبوس رانی بون شهری ) سفارشات را ظرف یک روز کاری ارسال می نماید.
در کلیه موارد ارسال به صورت پس کرایه بوده و پرداخت هزینه به عهده خریداراست
بدلیل آنکه در پست ملی امکان پس کرایه وجود ندارد و ارسال معمولا با تاخیر انجام می شود دیجی هارپاگ کالا را با پست ملی ارسال نمی کند اگر مشتری بدلایل اقتصادی و به منظور کاهش هزینه اصرار به ارسال با پست ملی داشته باشد هزینه ارسال آن از مشتری اخذ می شود . دیجی هارپاگ در قبال تاخیر پست مسئول نیست
هر گونه توافق با ارسال کننده و پرداخت هزینه اضافی جهت ارسال سریعتر کالا و یا انتخاب روش دیگری برای ارسال مانند پست هوایی یا غیره بر اساس توافق و رضایت سفارش دهنده و ارسال کننده کالا بوده و این امر ارتباطی با فروشگاه دیجی هارپاگ نداشته و فروشگاه در این خصوص ذی نفع نیست و مسئولیتی ندارد
در صورتی که سفارش دهنده روش ارسال را انتخاب نماید دیجی هارپاگ تلاش می کند با همان روش کالا را ارسال نماید اگر ارسال به روش یادشده به هر دلیلی مقدور و یا در دسترس نباشد دیجی هارپاگ با رعایت مصلحت مشتری از نظر هزینه و زمان روش دیگری را انتخاب می کند و قبل از ارسال به مشتری اطلاع داده و با روش جایگزین کالا را ارسال می نماید. موافقت مشتری شرط نیست .
نکته مهم : به منظور صرفه جویی در وقت ، دیجی هارپاگ معمولا سفارشات را از محل مبدا تامین کنند گان اصلی خود مستقیما به آدرس سفارش دهنده با ارسال نماید
نکات مهم
فروشگاه دیجی هارپاگ خود را موظف به خرید محصول با کیفیت و سالم برای سفارش دهنده می داند، اما از آنجایی که پس از تحویل سفارش به ارسال کننده ، عملا” هیچگونه کنترلی بر روی نحوه انتقال و ارسال سفارشات توسط عاملین ارسال کننده وجود ندارد، به همین سبب تاکید می نماید هنگام دریافت کالا از ارسال کننده می بایست صحت و سلامت بسته بندی را چک، کالا را از بسته بندی خارج و سلامت ظاهری آن را تایید و سپس رسید دریافت کالا از ارسال کننده را امضاء نماید در غیر اینصورت دریافت کالا به منزله دریافت کالای صحیح و سالم بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از جانب سفارش دهنده برای ارسال کننده قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و یا مشکلی باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی دیجی هارپاگ اطلاع دهید . در اینگونه موارد پیگیری و شکایت بایستی توسط سفارش دهنده انجام شود .
لازم به توضیح است که هر گونه اقدامی خارج از چارچوب فوق موجب خواهد گردید که دیجی هارپاگ امکان هیچگونه پیگیری و حمایتی از سفارش دهنده را نداشته باشد.
رویه مرجوع نمودن کالا :
محصولاتی که سفارش دهنده از سایت دیجی هارپاگ سفارش می دهد فاقد گارانتی می باشد و سفارش دهنده اقرار می کند از این امر آگاهی کامل دارد لذا در صورت وجود هر گونه عیب و نقص در کالایی که سفارش داده است به هیچ عنوان دیجی هارپاگ را مسئول ندانسته و مسئولیت را بطور کلی از وی ساقط می نماید . بر این اساس دیجی هارپاگ فاقد رویه ای برای مرجوع نمودن کالاست. بر اساس قانون تجارت دیجی هارپاگ بعنوان دلال ، محصولات را از به نام سفارش دهنده از تولید کننده اصلی خریداری کرده و محصول سفارش دهنده را برای وی ارسال می کند بنا بر این مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده تولید کننده اصلی کالا است و دیجی هارپاگ هیچ مسئولیتی ندارد اگر سفارش دهنده به هر دلیل از پذیرش مرسوله محصول امتناع نماید و یا آنرا عودت نماید دیجی هارپاگ مسئولیتی در قبال نگهداری محصول مشتری ندارد . و در صورتی که محصول قابل فروش باشد (محصول آکبند باشد و ایراد ی نداشته باشد ) پس از کسر هزینه های بسته بندی و ارسال و انبارداری و بازاریابی و افت قیمت مبلغ آن حداکثر به مدت یکسال برای سفارش دهنده قابل بازگشت است و بعد از آن صرف امور خیریه می گردد.
روشهای پرداخت :
به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر سفارش دهنده ، فروشگاه دیجی هارپاگ ، کلیه راهها و روشهای ممکن پرداخت را برای مشتریان فراهم نموده است:
- کارت به کارت ( با هماهنگی کارشناس فروش )
- پرداخت نقدی در محل فروشگاه هنگام سفارش کالا ( با هماهنگی کارشناس فروش )
- درگاه های آنلاین پرداخت
- واریز به حساب بانکی